VUODEN 2019 KELLONKANTAJAKSI VILLE ARZOGLOU

Vuoden 2019  kellonkantaja julkistettiin ”The Watch Show Finland” tapahtumassa Suvilahden Kattilahallisssa Lauantaina 18.05.

Suomen Kelloseppäliitto ry myöntää vuosittain vuoden kellonkantajan tittelin henkilölle, joka omalla panoksellaan tai esiintymisellään myötävaikuttaa kellojen arvostuksen nostamiseen.

Vuoden kellonkantaja titteli myönnettiin The Watch Show Finlandin tuottajalle Ville Arzogloulle.

Ville Arzogloun oma kelloharrastus on innoittanut hänet tarttumaan huikeaan haasteeseen.  Hän on tehnyt suomen kelloharrastajille valtavan palveluksen luomalla uuden laadukkaan kellotapahtuman ”The Watch Show Finland”, josta nopeassa tahdissa on tullut yksi kellonharrastajien päätapahtuma ja vuoden kohokohta. Kellonkantajatittelin mukana seuraa 1000 € stipendi. Tämän lisäksi Ville ja Watch Show Finland lahjoittavat toisen 1000 €. Varat Ville lahjoittaa ja kohdistaa Kelloseppäkoulun positiiviseen markkinointiin, tukeakseen koulua ja sen maailman tason opetusta. Esimerkillään hän toivoo muidenkin tahojen, sekä päättäjien heräämään tosiasiaan, että tämä koulutuksemme kruununjalokivi on lakkautusuhan alla mikäli nykyinen koulutusrahoitusmalli jatkuu entisellään.

Vuoden kellonkantaja 2019 Ville Arzoglou
Kuva: Matti Airaksinen