JÄSENMATKA TUKHOLMAAN 30.8.-1.9.2019

Precious -messut peruttiin järjestäjän toimesta tänä vuonna. Siitä huolimatta järjestämme

liittojen upean erikoisristeilyn Tukholmaan räätälöidyllä erikoisohjelmalla kello- ja kultasepille 30.8.-1.9.2019.

Kokoonnumme Katajannokan Viking-terminaalilla perjantaina 30.8. kello 16.00.

Laivalla järjestämme yhteisen seminaarin, jonka aihe varmistuu kesän aikana. Seminaarin jälkeen on ruokailu laivan buffetissa, jonka jälkeen vapaata aikaa tutustua, seurustella ja verkostoitua.

Lauantai aamu alkaa meriaamiaisella ja sen jälkeen maihinnousu kello kymmeneltä.

Hyppäämme bussiin, joka vie meidät Norsk Svensk Guld AB:n (NSG) toimitiloihin, missä pääsemme tutustumaan heidän jalometallien puhdistusyksikköön sekä kauppaan, jossa pääsemme kokeilemaan koneita ja laitteita, sekä tutustumaan NSG:n kulta- sekä kellosepän työkaluihin.

Iltapäivällä siirrymme kuninkaalliseen linnaan, missä meille on räätälöity opastus. Linnassa tutustumme Ruotsin kruununjalokiviin, sekä käymme linnan saleissa katsomassa hovin upeita vanhoja kelloja.

Paluu laivalle klo 16. Syödään päivällinen yhdessä à la carte ravintolassa, jonka jälkeen on vapaailta shoppailuun ja seurusteluun.

Takaisin Helsinkiin saavumme sunnuntaina syyskuun 1. päivä klo 10.10.

Matkan hinta:

• 295 euroa hlö A4 seaside luokan 1 henkilön hytissä, hinta ei jäsen 335 €
  • 235 euroa hlö A4 seaside luokan 2 henkilöä hytissä, hinta ei jäsen 275 €

Hintaan sisältyy:

• risteily valitsemassanne hyttiluokassa
  • Meriaamiainen meno-paluu
  • ohjelmaa menomatkalla
  • Viking Buffet illallinen
  • bussikuljetukset Tukholmassa
  • välipala NSG:llä
  • pääsymaksu Tukholman kuninkaanlinnaan
  • Food Garden -illallinen

Paikkoja rajoitetusti, joten ole nopea ja ilmoittaudu heti!

Sitovat ilmoittautumiset kesäkuun 30. päivään mennessä.

Ilmoittautumiset:

Sirkka Lindström, 044 975 0014, kelloseppa@kelloseppaliitto.fi

Henrik Kihlman, 040 775 1085, toimisto@kultaseppienliitto.fi

Ilmoittautumisen yhteydessä maksa ennakkomaksu 50 euroa/hlö Kelloseppäliiton tilille

FI81 4730 0010 0608 11. Lisää viesti kohtaan matkalle lähtijöiden nimet. Maksua ei palauteta lähtijän peruessa matkansa.

Loppuhinta laskutetaan lähempänä ajankohtaa.