Koronavirus tiedote

Hyvät jäsenet!
Suomen hallitus on todennut yhteistoiminnassa tasavallan presidentin kanssa, että maassa vallitsee koronavirustilanteen vuoksi poikkeusolot 13.4.2020 saakka.
Syytä paniikkiin ei kuitenkaan ole. Tärkein ja ensisijainen vastuumme on tietenkin yrittää pysyä terveinä ja pitää huolta lähimmäisistä. Seuraavaksi tulee tietenkin huoli omasta työstä ja toimeentulosta. Kelloseppäliitolla ei ole erillisiä suosituksia tilanteen takia. Viranomaisilta saatuja ohjeita tulee noudattaa ja uutisia kannattaa seurata päivittäin.

Tärkeintä on huolehtia hyvästä käsihygieniasta ja välttää uusia lähikontakteja. Toivomme, että tilanne rauhoittuu mahdollisimman pian ja tilanne palautuu normaaliin elämiseen ja yrittämiseen.

Suomen Kultaseppien Liitto on koostanut tärkeän tiedotuspaketin yrittäjille. Linkin alta löydätte tietoja niin verotuksesta, kuin
erilaisista sopimuksista yrittäjän ja kuluttajan välillä.

Tietoja päivitetään jatkuvasti, joten pysykää kartalla!

Koronavirus tiedote, Suomen Kultaseppien Liitto ry