Seminaari digitaalisesta markkinoinnista ja valokuvaamisesta

#kukaolet? Olethan tunnistettavissa myös somen kautta?

TERVETULOA DIGITAALISEN MARKKINOINNIN JA VALOKUVAUKSEN SEMINAARIIN

Lauantaina 16.3.2019 KLO 10-16.

Kelloseppäkoululle, os. Vanha maantie 11, Espoo

Seminaarin luennoitsijoina

Ossi Ahto, Speakersforum, Digitaalinen markkinointi – kestävän menestyksen salaisuudet

Ossi puhuu digitaalisesta markkinoinnista ja brändin rakentamisesta sekä liiketoiminnasta. Hän tietää, mitä toimenpiteitä tulee tehdä ja mitä asioita on huomioitava, kun halutaan rakentaa vahva, haluttu ja menestyvä brändi

Kenny Ronkainen, Vakaamo.fi, Kuvaaminen

Kuinka kuvataan tarkka kuva kellosta, mitä laitteita valitaan, minkälainen valaistus ja tausta.

Mitä muuta ihmiset haluavat somessa nähdä, vinkkejä ja käytäntöjä kuvaamiseen. Editointia Affinity kuvankäsittely ohjelman avulla. Oman kameran voi ottaa mukaan.

Seminaarin aikataulu

Klo 10.00-12.30        Digitaalinen markkinointi, Ossi Ahto

Klo 12.30-13.30        Lounas ja kahvi

Klo 13.30-16.00        Valokuvaus, Kenny Ronkainen

Osallistumismaksu: Kelloseppäliiton jäsenille 40 €, muille 80 €. Osallistumismaksu sisältää keittolounaan, kahvin ja kahvileivän.

Ilmoittautuminen 28.2.2019 mennessä sähköpostitse kelloseppä@kelloseppaliitto.fi. Ilmoitathan erityisruokavaliosi. Osallistujille lähetetään lasku ennen tapahtumaa.

Seminaarin järjestää Suomen Kelloseppäliitto ry/Espoon KS-palvelu Oy